تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام خواستار شد:

تجدید نظر در ادامه کار مدیران غیر پاسخگو/ با کمک استاندار جایگاه روابط عمومی در استان ارتقاء یافته است

تجدید نظر در ادامه کار مدیران غیر پاسخگو/ با کمک استاندار جایگاه روابط عمومی در استان ارتقاء یافته است
/

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام آیت قیصربیگی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی کلیه دستگاههای اجرایی استان با استاندار ایلام که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد از نگاه حمایتی استاندار ایلام به روابط عمومی تشکر کرد و گفت: امروز جایگاه روابط عمومی ها نسبت به گذشته بهتر شده است و این به خاطر حمایت های بی دریغ نماینده عالی دولت در استان است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی استانداری ایلام با عنایات الهی و همراهی استاندار سه دوره ی متوالی رتبه ی برتر کشور را به دست آورده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به اینکه ۱۶۰ روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی و غیر اجرایی استان مشغول فعالیت هستند، گفت: کار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سیاست گذاری اطلاع رسانی استان را در دستور کار خود دارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام؛ خواستار تقویت روابط عمومی ها در نهادها و سازمان ها شد و گفت: برخی از مدیران به روابط عمومی ها توجه ندارند که از نماینده عالی دولت درخواست می کنم در خصوص این مدیران غیر پاسخگو تجدید نظر کند.

وی عدم تناسب چارت روابط عمومی با ماموریت ها و وظایف محوله را یکی از مشکلات روابط عمومی ها عنوان کرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها به نسبت وظایفی که دارند از چارت قدرتمندی برخوردار نیستند این در حالی است که این جایگاه مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ضعیف یک سازمان قوی را ضعیف خواهد کرد، خواستار توجه بیشتر مدیران به این مقوله مهم شد و گفت: از استاندار محترم تقاضا دارم که دستگاه های مختلف ظرفیت قانونی سهم دو در هزار بودجه جاری ستادی و استانی خود را که به تفکیک برای فعالیتهای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است، احیاء نمایند.

وی همچنین خواستار لحاظ نمودن امتیازاتی در خصوص توجه به روابط عمومی و رسانه‌ها در ارزشیابی عملکرد مدیران شد و تصریح کرد: میزان توجه مدیران به روابط عمومی و پاسخگویی آنها یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مدیران باشد.

آیت قیصربیگی اقدامات استاندار ایلام را الگوی پاسخگویی مدیران دانست و افزود: اتاق شیشه ای که استاندار محترم در سفرهای شهرستانی داشتند باید الگو باشد و جلساتی که در فضای مجازی با خبرنگاران برگزار می کنند نشانگر شفافیت ایشان است و شایسته است دیگر مدیران نیز در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.