تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سرابله سرعت می گیرد

عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سرابله سرعت می گیرد
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح (زیرگذر) ورودی شهر سرابله در شهرستان چرداول سرعت می گیرد.

علی اصغر کاظمی روز یکشنبه در بازدید از این طرح افزود: با توجه به احداث بزرگراه ایلام – حمیل – کرمانشاه، محور قدیم ورودی شهر سرابله به جهت ایمنی تردد به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می گیرد و اهالی شهر سرابله و روستاهای اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد می کنند که سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است.

وی اضافه کرد: با احداث تقاطع غیرهمسطح به صورت زیرگذر مشکل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف می شود که این طرح توسط اداره کل راه وشهرسازی استان هم اکنون با پیشرفت مناسب با توجه به حل مشکل معارضان و اعتبارات در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: طول رمپهای ورودی وخروجی تقاطع شهر سرابله سه کیلومتر است و برای اجرای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

کاظمی یادآور شد: از مزایای این طرح می توان به دسترسی نزدیک به شهر سرابله و روستاهای اطراف و بیمارستان سرابله با توجه به قرار گرفتن این شهر در مسیر زائران عتبات عالیات، ایمنی تردد، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه اشاره کرد.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.