کد خبر : 10383
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

منتخب ایلام:

ظرفیت اقوام و ایلات در جهت توسعه متوازن بکار گرفته شود

ظرفیت اقوام و ایلات در جهت توسعه متوازن بکار گرفته شود
ایلام - منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اقوام، قبایل و ایلات استان فرصت‌هایی هستند که باید از ظرفیت آنها برای توسعه متوازن استان استفاده شود.

علی‌اکبر بسطامی روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار داشت: جغرافیا در نگاه ما معنی ندارد و تلاش ما رشد شاخص‌های توسعه‌یافتگی در استان پس از دوره چهار ساله نمایندگی است.

وی تاکید کرد: به عنوان منتخب مردم ایلام هرجا ندای مظلومیت و محرومیت باشد نگاه و رسالت سازمانی خود را در کنار مردم انجام می‌دهم.

وی افزود: پس از گذشت ۱۲ سال در مسوولیت‌های ملی به استان خود بازگشته و امیدوارم در کنار مردم، مسوولان، رسانه‌ها، خبرگزاری ها، سایت‌ها و حتی فضای مجازی در جهت تنویر افکار عمومی و انجام تکالیف با دلسوزی و صداقت کار کنم.

بسطامی یادآور شد: با وجود تاثیرگذاری استان ایلام در دفاع مقدس و با حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و همراهی با نظام امیدواریم بتوانیم مسیر توسعه متوازن را در استان با فعالیت، تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی انجام دهم.

منتخب مردم ایلام به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۲ وظیفه مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است که در دوره‌های گذشته طراز مجلس مناسب نبوده و در صورت انجام همین ۲ وظیفه می‌توان شاهد اجرای درست قانون بود.

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها فارغ از گرایش سیاسی، جناحی و قبیله‌ای برای بالا بردن جایگاه واقعی استان و قرار گرفتن در مدار توسعه تلاش کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: استان محروم و کمتر توسعه‌یافته‌ ایلام با همکاری و تلاش مضاعف در ریل توسعه یافتگی قرار گیرد و به جایگاه واقعی خود برسد./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.