تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

مسیر سیروان به ایلام هشت کیلومتر نزدیکتر می‌شود

مسیر سیروان به ایلام هشت کیلومتر نزدیکتر می‌شود
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: با تکمیل جاده سیروان - ایلام این مسیر ارتباطی به مرکز استان هشت کیلومتر نزدیکتر می‌شود.

علی اصغر کاظمی روز سه شنبه در بازدید از پروژه های راه ارتباطی شهرستان سیروان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این پروژه را کاهش مسیر مرکز استان به شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی در قطعه اول به طول ۲ کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: قطعه دوم نیز به طول پنج کیلومتر بوده که در حال حاضر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی آن است که با پایان این مرحله عملیات روسازی( بیس و آسفالت) آن آغاز می شود.

کاظمی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.