تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

پایان مسابقات مرحله استانی ماراتن حرفه‌ای ایروبیک بانوان ایلام

پایان مسابقات مرحله استانی ماراتن حرفه‌ای ایروبیک بانوان ایلام
ایلام - مسابقات مرحله استانی ماراتن حرفه‌ای ایروبیک بانوان ایلام انتخابی المپیاد کشوری با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

 

رییس هیات آمادگی جسمانی استان ایلام روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات با تقدیر از میزبانی شایسته مجموعه فرهنگی ورزشی معکوس و تلاش کمیته ایروبیک، استپ، کانگو جامپ هیات آمادگی جسمانی استان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۲ نفر از ورزشکاران این رشته در مجموعه ورزشی معکوس شهر ایلام برگزار شد.

علیرضا عزیزی یادآور شد: این مسابقات با حضور ۲۲ ورزشکار، سه داور و ۲ نفر لیدر در سه مرحله شامل گرم کردن با حرکات پایه ایروبیک، اجرا کروگرافی مشخص توسط لیدر اصلی و در نهایت اجرای نفرات انتخابی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات خانم ها “مرضیه ملکی”، “صفورا منصوری” و “یسری رستم نژاد” به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و خانم ها “لیلا چاله”، “مریم قمری” و “شیرین انوری” به عنوان نفرات برتر استانی با رای هیئت داوران انتخاب شدند.

رییس هیات آمادگی جسمانی استان ایلام گفت: نفرات برتر به المپیاد کشوری که مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

عزیزی با بیان این که بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در هیات آمادگی جسمانی مشغول به فعالیت هستند، گفت: تلاش داریم با برگزاری مسابقات و دوره‌های مختلف، زمینه پیشرفت این رشته در استان را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، در پایان این دوره از مسابقات، به نفرات اول تا سوم و نفرات برتر با اهدای مدال، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

در ماراتن ایروبیک (ایروبیک آمادگی جسمانی) هر فرد به صورت انفرادی شرکت می‌کند و ورزشکاران در ۲ مرحله به اجرای حرکات مورد نظر مربی می‌پردازند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.