تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

باید با جهاد تبیین جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل برای نسل جدید بیان شود

باید با جهاد تبیین جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل برای نسل جدید بیان شود
نگاه اقتصاد - حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز شنبه (۶آبان ۱۴۰۲) در نشستی که با حضور اصحاب رسانه و با موضوع فلسطین و انتخابات برگزار شد؛

 

در سخنانی اظهار داشت: رسانه هایی که حقیقت ها را منعکس می کنند و متعهد هستند، اسیر هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای رژیم غاصب اسرائیل نمی شوند و با شجاعت و جسارت، مظلومیت و بی پناهی و نسل کشی مردم غزه را فریاد می زنند، اگر چه با تبلیغات گسترده رسانه های غربی در خدمت رژیم غاصب اسرائیل، جای ظالم و مظلوم را عوض شده، اما وجدان های بیدار و آگاه از جنایات این رژیم غاصب در حق مردم غزه بی خبر نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در ادامه نقش رسانه های کشور و استان در افشاگری جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی نقش تبیینی دانست و افزود: نباید نسبت به بمباران های گسترده مناطق مسکونی و غیرنظامی بی تفاوت بود و خبرنگاران دلسوز و متعهد همواره باید در خط مقدم جبهه نبرد در برابر ظالم باشند و حقوق پایمال شده هزاران شهروند و کودک فلسطینی ساکن در نوار غزه را به خوبی منعکس کنند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: امروزه صهیونیست ها خود را نژاد برتر می دانند و برای سایر انسان ها و نژادهای مختلف حقوق انسانی قائل نیستند؛ بنابراین جامعه جهانی استکبار و سازمان ملل و شورای امنیت در خدمت اسرائیل هستند و در برابر جنایات بیشمار رژیم کودک کُش سکوت پیشه کرده اند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایران است چرا که امام راحل و رهبری، خوی استکباری و جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا را خوب شناختند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار یادآور شد: اگر صهیونیست های خونخوار و آمریکا بر ایران قدرت تسلط پیدا می کردند، وحشیانه ترین جنایات را در حق مردم ایران روا می داشتند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: امروزه مسئولیت رسانه، در دنیای حاضر، مسئولیتی سنگین است و باید با جهاد تبیین، آگاهانه زوایای جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در فلسطین و ماهیت نژادپرستانه و ظالمانه صهیونیستی را برای نسل جدید بیان کنند.

کریمی تبار در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و افزود: یکی از نقاط ضعفی که در انتخابات استان ایلام مشهود است، عدم انتخاب مجدد نمایندگان ادوار در مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان تنها یکبار شانس راهیابی به مجلس را خواهند داشت در حالی که استان های دیگر امکان حضور یک نماینده در مجلس بیشتر از یکبار وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: در اکثر دوره‌های نمایندگی مجلس، نمایندگان در استان ایلام تنها یکبار شانس حضور در مجلس را دارند، پیگیری برنامه ها و مصوبه های نیمه کاره برای آنها میسر نخواهد بود و به همین دلیل قدرت تأثیرگذاری و لابی گری نمایندگان استان در مجلس نسبت به دیگر استان ها کمتر است.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای دغدغه مندی برای جابجایی مدیران دستگاه های اجرایی، باید به وظایف قانونی و تعریف شده در مجلس اقدام کنند و برای کسب بیشترین آرا به جای پول پاشی و خرید رای، با بیان توانمندی ها و برنامه های انتخاباتی خود، مردم را جهت اخذ آرای سالم ترغیب کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از جدیدترین مصوبه های مجلس شورای اسلامی که متأسفانه حق بازنشستگان و کارمندان مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی تضییع شده که باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص این حق قانونی تضییع شده از استان را به طور جدی پیگیری و مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در ادامه به برگزاری کنگره باشکوه اربعین اشاره داشت و اضافه کرد: در اربعین امسال با وجود همجه های زیادی که از سوی رسانه های سراسری بر مرز مهران وارد شد اما با همدلی و همراهی رسانه های داخل استان با انتشار لحظه ای اخبار اربعین، اجازه نداند نقش مرز مهران در اربعین کمرنگ شود.

وی در پایان، زیرساخت های استان ایلام به واسطه مرز مهران و اربعین حسینی را در حال توسعه دانست و افزود: برخی زیرساخت های مهم در استان به ویژه راه آهن نیز به برکت وجود اربعین حضور انبوه زائران در مرز مهران باید به طور جدی پیگیری شود تا ان شاءالله مرز مهران هم به راه آهن سراسری متصل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.