تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایلام اعلام شد

برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایلام اعلام شد
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، برنامه های ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد را اعلام کرد.

حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت نکوداشت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و همچنین شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا افزود: با وجود محدودیت ها در کشور و به تبع در این استان ، تدابیر و تمهیدات لازم بمنظور بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: این برنامه ها از صبح فردا سه شنبه ۱۳ خردادماه با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در محوطه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهر ایلام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز خواهد شد.

وی گفت: فضاسازی محیطی سطح معابر و خیابانهای شهر نیز از روزهای گذشته و با همکاری شهرداری ایلام آغاز شده است.

چراغی پور با اشاره به ضرورت بهره گیری حداکثری از فضای مجازی گفت: مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) و همچنین ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد به صورت جداگانه در سطح فضای مجازی و کانالهای خبری استان از فردا با مهلت سه روزه برگزارو به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) که توسط یکی از هنرمندان برجسته استان طراحی و به تصویر کشیده شده را از دیگر برنامه های بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: چاپ و توزیع بیش از دو هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و نصب بر ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سطح استان از دیگر برنامه های این ایام است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: پخش زنده بیانات ارزشمند و مهم مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) از طریق سیتم های صوتی سطح شهر ایلام ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه مهمترین برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای اصحاب رسانه، مطبوعات و فضای مجازی استان در راستای اطلاع رسانی به موقع و تأثیرگذار مناسبت های مختلف و تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به اهمیت بزرگداشت وقایع تاریخ انقلاب اسلامی از اهالی رسانه دعوت کرد بار دیگر با تمام توان و ظرفیت در جهت تبیین و تشریح اهمیت بزرگداشت مناسبت های تاریخی و مهم ۱۴ و ۱۵ خرداد و اطلاع رسانی برنامه های این ایام گام های موثری بردارند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.