تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام از سرگرفته می‌شود

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام از سرگرفته می‌شود
ایلام - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و کمیته مداخله در بحران دانشگاه، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت حضوری در این دانشگاه‌ به صورت تدریجی از سر گرفته می‌شود.

مصطفی نعمتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه شماره چهار معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در سال ۱۳۹۹ دروس نظری در تمام مقاطع تحصیلی همچنان به صورت مجازی تا ۱۴ تیر ماه برگزار می‌شود و دانشجویان مقطع دکتری جهت گذراندن دروس عملی، انجام عملیات اجرایی و آزمایشات ضروری مرتبط با رساله‌ خود، در صورت هماهنگی و موافقت کتبی استاد راهنما و یا استاد درس عملی می‌توانند از تاریخ هفدهم خرداد مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

وی افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که برای انجام عملیات اجرایی و آزمایشگاهی پایان نامه‌ خود ملزم به حضور در دانشگاه هستند، می‌توانند با هماهنگی و موافقت کتبی استاد راهنمای خود از تاریخ ۲۴ خرداد ماه جاری و مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

نعمتی یادآور شد: زمان و شیوه‌ برگزاری دروس عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود همچنین امتحانات پایان ترم نیز ۲۱ تیرماه طبق برنامه‌های اعلام شده توسط گروه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات نیز متعاقبا متناسب با شرایط دانشگاه و استان تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

نعمتی اضافه کرد: همه دانشجویانی که به هر دلیلی جهت انجام عملیات اجرایی رساله یا گذراندن دروس عملی و غیره به دانشگاه مراجعه می‌کنند باید علاوه بر مراجعه به یکی از مراکز درمانی محل سکونت خود و تهیه گواهی سلامت با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود و تهیه یک پرینت از آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است در زمان مراجعه به دانشگاه، نباید بیش از سه روز از تاریخ گواهی سلامت صادر شده توسط مراکز درمانی گذشته باشد.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.