تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

بزرگداشت ارتحال امام راحل به صورت مجازی در ایلام

بزرگداشت ارتحال امام راحل به صورت مجازی در ایلام
ایلام - همزمان با فرارسیدن ۱۴ خردادماه و سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و با توجه به شیوع ویروس کرونا بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به صورت مجازی در ایلام برگزار می‌شود.

به همین مناسبت گروه مراسم مجازی بزرگداشت ارتحال امام راحل در شبکه های اجتماعی ایلام تشکیل شده است و اعضا عشق و ارادت خود را به امام راحل ابراز می کنند.

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان اعم از خبرنگاران، اهالی رسانه و قلم، نویسندگان، هنرمندان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کسبه، کارمندان و سایر اقشار مختلف مردم در این گروه عضو شده اند.

همچنین به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام مسابقه فرهنگی از وصیت نامه سیاسی، الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اعلام شده است.

بر اساس اعلام این نهاد به ۱۵ برگزیده این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

پخش بیانات رهبر معظم انقلاب به صورت زنده از طریق سیستم‌های صوتی شهر ایلام از دیگر برنامه های بزرگداشت ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) در مرکز این استان است.

همچنین فضاسازی محیطی سطح معابر و خیابان های شهر نیز از روزهای گذشته و با همکاری شهرداری ایلام آغاز شده است.

رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) از آثار یکی از هنرمندان برجسته استان، چاپ و توزیع بیش از دو هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و نصب بر ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سطح استان از دیگر برنامه های این ایام در ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.