تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

استاندار ایلام:

مدیران برنامه‌ها را در مسیر جهش تولید تنظیم کنند

مدیران برنامه‌ها را در مسیر جهش تولید تنظیم کنند
ایلام - استاندار ایلام گفت: نیازمند روحیه جهادی اوایل انقلاب برای اجرایی کردن شعار سال هستیم و همه مسوولان باید برنامه‌های خود را در مسیر جهش تولید تنظیم کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز سه‌شنبه در نشست با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام ضمن تاکید بر اجرایی شدن شعار سال، تاکید کرد: امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و همه ما موظف هستیم خط و سیر و برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم کنیم بطوریکه در نهایت منجر به تحقق این شعار راهبردی شود.

وی اضافه کرد: نامگذاری این سال به نام جهش تولید بنا بر نیازها و اقتضائات پیش‌رو انجام شده است و محقق شدن آن رفع سختی‌ها و مشکلات کشور را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به یکسال پایانی دولت تدبیر و امید یادآور شد: نیازمند همراهی مدیران با اراده و پرانگیزه در ادامه مسیر هستیم که زمان باقی‌مانده را در جهت تحقق شعار سال، پرقدرت و توانمند کار کنند.

استاندار ایلام صحنه خدمت‌گذاری را فرصتی برای ایجاد باقیات و صالحات عنوان کرد و گفت: یادمان باشد وقتی مسوولیتی را می‌پذیریم باید در قبال آن تعهد داشته و تا آخرین لحظه خدمت‌گذاری با تمام توان کار کنیم.

سلیمانی‌دشتکی ضمن هشدار به مدیرانی که انگیزه کافی برای انجام امور مردم ندارند و همچنان در مسند مسوولیت هستند، تاکید کرد: اگر کسی مسوولیت دارد اما حال کار کردن ندارد بهتر است کنار برود تا آن کسی که می‌تواند، بیاید و کار مردم را راه بیاندازد.

وی از پاسخگویی مسوولان به مردم و میزان رضایت‌مندی آنان از مدیران به عنوان ملاک مهم تداوم خدمت مدیران عنوان کرد و گفت: مدیرانی که با وجود عدم پاسخگویی و کم‌کاری به پست و صندلی خود چسپیده‌اند، مطمئن باشند برکنار خواهند شد.

استاندار ایلام همچنین گفت: دانشگاه فرهنگیان از آن جهت که تربیت معلمان و دبیران را بر عهده دارد به مثابه یک کارخانه انسان‌سازی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیازهای حوزه آموزشی استان را برطرف می‌کند، افزود: تعلیم و تربیت معلم در یک مجموعه‌ دانشگاهی کار درست و ارزشمندی است که در راستای تقویت این فرآیند نیاز به اهتمام جدی دست‌اندرکاران داریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.