تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی در ایلام و دره شهر رفع می شود

مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی در ایلام و دره شهر رفع می شود
ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: با تشکیل کمیته بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی توسط استاندار ایلام مشکل بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی نیمه فعال مستقر در شهرک‌های ایلام و دره‌شهر رفع می شود.

اقبال اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمیته هم اکنون به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و با حضور نماینده استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال بررسی مسائل و مشکلات تک تک واحدهای تولیدی است.

وی افزود: رفع مشکلات مابقی واحدهای تولیدی در دست بررسی و اقدام است و این واحدها شامل واحدهای فعال و غیرفعال است.

وی افزود: بیشترین مشکل واحدهای تولیدی به رسوب بدهی بانکی، عدم بروزرسانی تجهیزات و خطوط تولید، عدم رقابت‌پذیری با سایر واحدهای مشابه و نیز نبود سرمایه در گردش و سرمایه ثابت است.

اسماعیلی تصریح کرد: شعار جهش تولید در استان با رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی محقق می‌شود و همچنین سبب به وجود آمدن پویایی تولید، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: این شرکت یکی از مهمترین تکیه‌گاه‌های دولت برای توسعه صنعت در استان هاست و در ایلام نیز شرکت استانی با ارائه خدمات نرم‌افزاری و تهیه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در تلاش است زمینه پیشرفت و گسترش صنعت و رفع معضل بیکاری را فراهم آورد.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۱ شهرک تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.