تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

استاندار:

مهران منطقه استراتژیک و حائز اهمیت برای ایلام است

مهران منطقه استراتژیک و حائز اهمیت برای ایلام است
ایلام - استاندار ایلام گفت: مهران یک منطقه استراتژیک و بسیار حائز اهمیت برای این استان بشمار می‌رود و باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: با توجه به تردد زوار ۲ کشور ایران و عراق، کامیون‌های حمل بار، وجود شرکت‌های نفت و گاز، سامانه گرمسیری و طرح احیای اراضی کشاورزی و از همه مهم‌تر تردد زائران اربعین نیازمند احداث مجتمع‌های خدماتی و جایگاه‌های سوخت متعدد است.

وی به همراهی دستگاه‌های تخصصی با طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و افزود: نیاز است با حمایت از مجریان مجتمع‌های خدماتی و هموار کردن مسیر جذب سرمایه‌گذاری، موانع را از پیش پای آنان برداریم.

استاندار ایلام همچنین از مجریان طرح‌ها خواست: از غوغاسالاری و بکار بردن ادبیات نامناسب برای توجیه طرح خود بپرهیزند و با ارایه کار کارشناسی و توجیه اقتصادی و فنی طرح خود و اثرگذاری آن در رفع مشکلات استان بپردازند.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: احداث مجتمع خدماتی در مسیر مهران مورد نیاز استان و مورد تایید کارگروه تسهیل است و باید این قبیل طرح‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی از بانک‌های عامل استان خواست: با توجه به دستورالعمل حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا و استمهال تسهیلات آنها ضمن بررسی با این قبیل واحدها همکاری کنند.

در این نشست ۲ طرح مرغداری گوشتی، طرح مجتمع خدماتی و ۲ طرح مشکل‌دار اقتصادی مطرح شد و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.