تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

استاندار ایلام:

هیچ بن بستی در مسیر خدمتگذاری وجود ندارد

هیچ بن بستی در مسیر خدمتگذاری وجود ندارد
ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه نه گفتن مدیران به مردم هنر مدیریتی نیست بلکه عین تنگ نظری است، گفت: هیچ بن بستی در مسیر خدمتگذاری وجود ندارد.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام خواستار رسیدگی بیشتر مسوولان به مشکلات مردم شد و اظهار داشت: برخی مدیران در ارتباط با مسائل و مشکلات مردم سفت و سخت عمل می کنند و با نه گفتن های مداوم جریان خدمت رسانی را سخت و نفس گیر می کنند، این هنر مدیریتی نیست، بلکه عین تنگ نظری است.

وی با اشاره به اینکه بارها و بارها تاکید داشته ایم که مدیران در قوانین و دستورالعمل ها دنبال آنچه که به نفع مردم است بگردند، اضافه کرد: مدیر موفق و دلسوزان از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کند و اگر در مسیر خدمتگذاری مانعی بوجود بیاید در فکر راه حل و ایجاد راهی برای رفع موانع می گرد.

استاندار ایلام فلسفه وجودی هر مسوولی را خدمت به مردم عنوان کرد و یادآور شد: وقتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان خدمت گذاری را بهترین لقب برای خود انتخاب می کند باید حساب کار دست همه ما بیاید.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات پیش رو گفت: در این شرایط سخت اگر مسیری بسته شد باید راهی نو بسازیم چراکه با وجود مدیران متعهد و دلسوز هیچ بن بستی نباید در مسیر خدمتگذاری باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما اینجا جمع شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم، افزود: پذیرفتنی نیست که یک مدیر به خاطر نداشتن اشراف به کار و وظیفه خود ضرر و تبعات آن را مردم ببینند.

استاندار ایلام گفت: مدیران باید الفبای مدیریت را بلد ، به کار خود مسلط و در رفع مشکلات بتوانند رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی جلب کنند، در غیر اینصورت آن مدیر به درد خدمت گذاری نمی خورد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به از سرگیری فعالیت های تجاری در مرز مهران، تاکید کرد: در حال حاضر ۲ روز در هفته مرز تجاری مهران باز است و ما دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری و بازرگانی هستیم.

وی از پیگیری های خود با مسوولان ارشد کشور در خصوص بازگشایی کامل مرز تجاری مهران گفت و اضافه کرد: در این رابطه با وزیر کشور دیدار داشته و خواستار پیگیری موضوع از طرف وزارت کشور و وزارت خارجه شده ایم و قرار است در نشست مشترک وزرای کشور ایران و عراق این موضوع پیگیری شود.

استاندار ایلام گفت: در تدارک برگزاری جلسه مشترک با استاندار واسط عراق در ارتباط با وضعیت تجاری استان هستیم.

در این نشست مسائل و مشکلات واحد خوراک دام و طیور دره شهر، تعاونی ۱۸۸ ایل کابل مربوط به صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی دره شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ شد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.