تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

بازرسی فنی سلامت تجهیزات و پایداری تولید را دو چندان می کند

بازرسی فنی سلامت تجهیزات و پایداری تولید را دو چندان می کند
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد فنی با استفاده از علم روز و دانش و تخصص ، سلامت تجهیزات برای پایداری تولید را تضمین می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی، مهندس “بهزاد پرچم پور” با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و سلامت تجهیزات، راه برای تولید مستمر و پایدار هموار می‌شود، افزود: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار پالایشگاه با اعمال بازرسی در مراحل خرید تجهیزات و قطعات و در زمان نصب با انجام تست های عملکردی، حضوری فعال دارد و به همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد به حداقل می رسد.

وی اظهار داشت: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین المللی و روش جاری شرکت ملی گاز ایران حضور فعال و مستمر دارد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش های استاندارد و تستهای فنی،امکان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار می دهند.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در تعمیرات اساسی سال گذشته بیش از ۶۵ تجهیز مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: نظارت بر نصب ۴ تجهیز حساس و کلیدی شامل کلدباکس، ریبویلر دی متانایزر، نصب مبدل جدید واحد بازیافت اتان، نصب مبدل ریبویلر واحد شیرین سازی انجام شده است.

پرچم پور افزود: انجام بازرسی و تست بیش از هشت هزار اقلام خریداری شده، بازرسی ۱۲۷ عدد ترموول تجهیزات ناحیه فرآیندی و نظارت بر تست و کالیبراسیون ۱۱۵ عدد شیر اطمینان تنها گوشه ای از اقدامات بازرسی فنی در تعمیرات اساسی سال گذشته بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: بازرسی داخلی از ۶۰ تجهیز فیکس، تعویض نشت بند سقف شناور، رنگ آمیزی و انجام ازمون نشت شار مغناطیسی کف مخزن استوانه ای میعانات گازی، انجام تست قابلیت سرویس دهی برج‌های جذب و تجهیز جداکننده گاز ورودی، انجام تعمیرات پیت واحد بازیافت گوگرد، بازرسی تیپ فلر از جمله اقدامات واحد بازرسی فنی در تعمیرات اساسی سال جاری خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.