تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

‍ عبور از خط قرمز استاندارد سلامت و ایمنی مردم، پیگیر قانونی دارد

‍ عبور از خط قرمز استاندارد سلامت و ایمنی مردم، پیگیر قانونی دارد
/

ایلام – نگاه اقتصاد – مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: بر اساس رای صادره از دستگاه قضایی، یک واحد تولیدی موزاییک غیر استاندارد در شهر ایلام به پرداخت ۵۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری بوده و به جهت اهمیت آنها در ساخت و سازها و نقشی که در کاهش خسارات ناشی از زلزله دارند، این اداره کل ضمن تذکر و اخطارهای متعدد در راستای استانداردسازی محصولات، واحد مربوطه را به دلیل نداشتن پروانه، عدم رعایت استاندارد ها و تولید بی کیفیت به مراجع قضایی معرفی می کند.

وی افزود: در صورت عدم استاندارسازی واحدهای تولیدی این اداره کل برابر قانون نسبت به #پلمب، توقیف خط تولید و معرفی آنها به دادگاه و مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

همتی، هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی #غیراستاندارد را خیانت در حق مردم، مصرف کنندگان و از بین بردن سرمایه های ملی برشمرد و گفت: اداره کل استاندارد استان ایلام با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفین و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می کند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.