تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

تعیین ۱۲ طرح شاخص ایلام برای تکمیل در سال جهش تولید

تعیین ۱۲ طرح شاخص ایلام برای تکمیل در سال جهش تولید
ایلام - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: ۱۲ طرح شاخص صنعتی، کشاورزی و عمرانی در سال جهش تولید برای تکمیل و بهره‌برداری تعیین شده است.

رحمت‌الله قیصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۱۲ هزار و ۷۰۳ نفر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی برای تکمیل و بهره‌برداری تعیین و به دستگاه‌های ذیربط اعلام شده است.

وی یادآور شد: پروژه‌های جهش تولید با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری و برای افزایش در تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور، پس از تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و ارسال به سازمان برنامه و بودجه کشور برای تایید نهایی در بودجه‌ سال جاری برای دریافت اعتبار یا تسهیلات در اولویت قرار گرفتند.

وی افزود: این تعداد پروژه برای بهره‌بردای در سال جاری مصوب و تایید شده‌اند و در صورت تامین اعتبار و یا ارائه تسهیلات لازم و همچنین ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید.

قیصوری طرح‌های تولید شمش فولادی شرکت فولاد زاگرس ایوان، واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی‌ استان‌ ایلام را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: طرح توسعه باغات زیتون هلیلان، تکمیل کانال اصلی آبیاری و زهکشی فکه و احیا زهکش‌های عین‌خوش فکه، شبکه اصلی آبیاری و زهکشی میمه، تامین آب اراضی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی در سطح استان (۱۴ ایستگاه پمپاژ) از دیگر طرح‌های مصوب امسال است.

قیصوری ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی و تکمیل بازارچه صنایع دستی شهر ایلام، احداث نیروگاه مقیاس کوچک ایلام به ظرفیت ۵.۲ مگاوات (فاز اول)، توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت هلیلان، احداث پست ۲۳۰.۲۰ کیلوولت مورموری و تکمیل پروژه گازرسانی به واحدهای اقتصادی را از جمله پروژه‌های آماده تکمیل سال جهش در استان ایلام تولید برشمرد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.