تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

دیدار سنایی مدیرکل انتقال خون استان با همتی مدیرکل استاندارد ایلام

دیدار سنایی مدیرکل انتقال خون استان با همتی مدیرکل استاندارد ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - دکتر سنایی مدیرکل انتقال خون استان به منظور فرهنگ سازی اهدا خون در بحران کرونا با همتی مدیرکل استاندارد ایلام دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر سنایی با اشاره به اینکه مردم فهیم و فرهنگ دوست استان ایلام در اهدای خون مشارکت بی نظیری دارند افزود: مردم نوع دوست استان در تمامی شرایط به یاری این سازمان شتافته اند اما در دوران کرونا متاسفانه شاهدکاهش مشارکت مردم در عرصه اهدا خون شدیم و متاسفانه پاسخگوی مراکز درمانی استان نبودیم.

وی با بیان اینکه مردم شریف استان واقعا در زمینه اهدای خون استثنا و پیشتاز هستند گفت: در شرایط کنونی بحران کرونا نیازمند همکاری خوب مسئولین و کارکنان ادارات در مناسبت های مختلف و اهدای خون خود در این شرایط بحران کرونا هستیم که قطعا” این امر در مراکز اهدا خون با رعایت استانداردها و پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد، هستیم.

مدیرکل استاندارد ایلام ضمن تشکر از عملکرد خوب سازمان انتقال خون استان گفت: مدیریت خوب و تلاش همکاران این سازمان باعث جلب اعتماد مردم استان شده و قطعا” رعایت استانداردهای پزشکی و پروتکل های بهداشتی در این مراکز اعتماد سازی بیشتری را بین مردم ایجاد کرده است.

مهناز همتی، مدیرکل استاندارد نیز با اشاره به اینکه کارکنان این اداره کل در ایام و مناسبت های مختلف سال نسبت به امر اهداء خون پیشقدم بوده اند افزود: امیدواریم مردم فهیم و شریف استان و ادارات و دستگاه های اجرایی استان همچنان با وجود بحران کرونا و مشکلاتی که در سطح جامعه است همچنان در امر اهداء خون، به دلیل نیاز مبرم بیماران در این شرایط و خالی شدن بانک های خون، نسبت به این امر خدا پسندانه اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.