تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

قدردانی رئیس پلیس راه کشور از رئیس اداره راه روستایی پلیس راه استان ایلام

کسب رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راههای روستایی در ۴ سال متوالی

کسب رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راههای روستایی در ۴ سال متوالی
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان از کسب رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات راههای روستایی در 4 سال متوالی گذشته خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت وگو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: برابر ارزیابی های انجام شده طی ۴ سال گذشته با اقدامات و فعالیتهای مثبت و سازنده، اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده که در این راستا سردار “تیمور حسینی” رئیس پلیس راه کشور و سردار “نورعلی یاری” فرمانده انتظامی استان از “سرگرد علی فتاحی” رئیس اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان قدردانی کردند.

رئیس پلیس راه استان افزود: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به ۵۰ درصد راههای استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راههای روستایی، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: این موفقیت حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیتهای پررنگ و تلاشهای شبانهروزی پلیس راه و دستگاههای خدمات رسان مانند راه و شهرسازی و راهداری و امداد رسان بویژه دانشگاه علوم پزشکی، فوریتهای پزشکی و هلال احمر و سایر دستگاههای ذیربط در این حوزه می باشد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: برنامهای جامع برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جادههای روستایی توسط اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان ایلام تدوین شده و امیدواریم با تداوم همکاری مردم شریف و همکاری دستگاههای مسئول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساختهای راههای روستایی بتوانیم بیش از پیش در کاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق باشیم.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.