تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

رئیس گروه منطقه‌ای مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا مطرح کرد:

تقدیر از اقدام‌های اجرایی و تقنینی ایران در مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم

تقدیر از اقدام‌های اجرایی و تقنینی ایران در مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم
نگاه اقتصاد
تهران- در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا از اقدام‌های ایران در حوزه مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم تقدیر شد.
به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، «هادی خانی» معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نشست پایانی چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا (EAG) در بیشکک قرقیزستان سخنرانی و توفیق کشور در مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کرد.
رئیس گروه منطقه‌ای مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم اوراسیا (EAG) هم در سخنرانی جمع‌بندی نشست پایانی این اجلاس خاطرنشان‌کرد: ما هر بار که ارائه‌های اقدام‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را می‌شنویم، شوکه می‌شویم.
وی گفت: اقدام‌های تقنینی و اجرایی خوب ایران در این حوزه باید مورد توجه سایر کشورها و نهادهای بین‌المللی در این حوزه به‌ویژه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) قرار گیرد.
برپایه این گزارش، در روز نخست اجلاس اصلی گروه منطقه‌ای مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا، از ارائه‌ها و مشارکت خوب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس تقدیر و تشکر شد.
لازم به ذکر است در این نشست نمایندگانی از بانک مرکزی، پلیس امنیت اقتصادی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان مالیاتی، هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی را همراهی و اقدامات کشور را ارائه کردند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.