تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

استاندار: 

پروژه‌های عمرانی ایلام نیازمند تزریق اعتبارهای ملی است

پروژه‌های عمرانی ایلام نیازمند تزریق اعتبارهای ملی است
ایلام - استاندار ایلام خواستار نگاه ویژه مسوولان سازمان برنامه و بودجه به منظور تزریق اعتبارهای ملی برای تکمیل پروژه‌های این استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به همراه سارا فلاحی و علی‌اکبر بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با سیدحمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت استاندار ایلام خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل زندان ایلام و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه راه‌های مواصلاتی به مرز مهران شد.

وی یادآور شد: به جهت تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات و همچنین صادرات کالاهای غیر نفتی نیازمند تزریق اعتبار جهت اتمام پروژه‌های در دست اقدام هستیم.

استاندار ایلام همچنین خواستار تخصیص اعتبار به پروژه‌های ملی در استان شد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان در برنامه‌ها و مراسمات مختلف ملی چون مراسم بزرگ اربعین و مراودات تجاری و بازرگانی نیازمند توجه ویژه در ابعاد ملی به زیرساخت‌های استان هستیم.

سلیمانی‌دشتکی افزود: ضرورت تکمیل و بهره‌برداری راه‌های اصلی ایوان به ایلام، ایلام به صالح‌آباد و مهران، حمیل به ایلام، صالح‌آباد و مهران، دهلران به اندیمشک و ایلام به دره‌شهر، آبدانان و دهلران بیش از پیش احساس می‌شود.

وی بر لزوم حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح‌های کشت درختان و گیاهان دارویی در اراضی شیب دار استان تاکید کرد.

تمامی شهرستان‌های ایلام شایسته برخورداری از مزایای مناطق جنگی است

همچنین استاندار ایلام به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و تاکید کرد: به پاس مرزداری ایلامیان تمام مناطق این استان از امتیاز منطقه جنگی برخوردار شود.

سلیمانی‌دشتکی در این دیدار خواستار اعمال امتیاز منطقه جنگی برای تمام مناطق استان شد و گفت: به پاس مرزداری ایلامیان در هشت سال دفاع مقدس و درگیر بودن جای جای این دیار در جنگ تحمیلی ضرورت دارد تمام استان بعنوان منطقه جنگی اعلام شود.

وی ضمن اینکه خواستار پیگیری بحث مین‌زدایی در برخی مناطق جنگی استان شد بر رسیدگی به وضعیت معیشت نیروهای مسلح در استان تاکید کرد و گفت: به منظور پیشگیری از قاچاق سلاح و مهمات و ترددهای غیر مجاز مرزی نیازمند استقرار تیپ مستقل یگان رزمی نیروی زمینی ارتش در منطقه هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.