تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

پنج میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی صندوق امید در ایلام پرداخت شد

پنج میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی صندوق امید در ایلام پرداخت شد
ایلام - مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: این صندوق از ابتدای امسال تا الان پنج میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزایی به متقاضیان در روستاهای این استان پرداخت کرده است.

فرزان عزت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب ۱۲ فقره تسهیلات با کارمزد چهار و ۶ درصد و ایجاد اشتغالزایی مستقیم ۳۷ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون و در قالب طرح صندوق های خرد محلی ۴۶ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت و ۲۰۰ مورد نیز شناسایی در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت(سال گذشته تاکنون) در قالب طرح هر روستا یک محصول، ۷۰ فقره تسهیلات با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال پرداخت شده و تخصیص تسهیلات برای هفت روستا با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال نیز شناسایی و در دست اقدام است.

عزت پور اضافه کرد: چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار پرداخت شده و ۶ روستای دیگر نیز شناسایی و در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۴۷۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار ۳۹۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و اشتغال ۶۱۷ نفر پرداخت شد که نقش برجسته و موثری در حمایت از کارآفرینان روستایی داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام ادامه داد: این صندوق به عنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی، در سال گذشته کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب نموده و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارایه تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه حمایت می کند.

به گفته وی، صندوق کارآفرینی امید با حمایت از پروژه های گل نرگس، پرورش میش داشتی، حوزه بوم گردی، اپلیکیشن های حوزه فناوری و حمایت از کارآفرینان در بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی توانسته خدمات ارزنده ای به کارآفرینان ارایه دهد.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.