تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۲۶

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در محورهای برون شهری

تدابیر پلیس راه استان برای کاهش تصادفات در فصل تابستان

تدابیر پلیس راه استان برای کاهش تصادفات در فصل تابستان
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاده ای در محورهای برون شهری استان و افزایش ۱۵ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در سه ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

سرهنگ همتی زاده گفت:این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم فهیم ،استاندار فرمانده انتظامی استان-دستگاه محترم قضایی،صدا و سیما،رسانه ها و دستگاههای امدادی و خدماتی بوده است.

وی با اشاره به علل تصادفات سال جاری خاطرنشان کرد:سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ وسایل نقلیه از علل اصلی تصادفات در محورهای برون شهری استان در سال جاری بوده است که پلیس راه استان در نظر دارد به منظور مهار تصادفات در فصل تابستان،نسبت به برخورد جدی و بدون اغماض با این تخلفات و توقیف وسایل نقلیه حادثه آفرین اقدام کند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:پیگیری در خصوص نصب سیستم های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی،آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرتصادف،برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی و آموزش و فرهنگ سازی رانندگان از برنامه های مهم پلیس راه استان در فصل تابستان به منظور پیشگیری از تصادفات می باشد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد:از کلیه رانندگان و هم استانی های تقاضا می شود به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای و برقراری نظم ترافیکی در مسیرهای برون شهری استان با ماموران پلیس راه و تیمهای گشتی همکاری لازم را در طول سال جاری داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.