تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۰

۸۰ باجه پست بانک در روستاهای ایلام فعال است

۸۰ باجه پست بانک در روستاهای ایلام فعال است
ایلام - مدیر امور شعب پست بانک استان ایلام گفت: ۸۰ باجه خدمات بانکی پست بانک در روستاهای این استان فعال است.

حاتم سلیمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین بخش فعالیت پست بانک در روستاهاست که این خدمات با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه بانک انجام و باعث کاهش مراجعات مردم برای امورات بانکی به شهرها می‌شود.

وی افزود: فعال‌سازی این باجه‌ها و تقویت و حمایت آنها از طریق پست بانک انجام و درآمد نیز از محل کارگزاری‌ها تامین می‌شود.

مدیر امور شعب پست بانک استان ایلام گفت: هرچه این باجه‌ها تقویت شوند بیشتر می‌توانیم در زمینه اشتغال‌زایی در سطح روستاها فعالیت داشته باشیم.

سلیمانی از بکارگیری ۸۰ نفر در این باجه ها خبر داد و افزود: جایی که تقاضا باشد و مردم بخواهند و ظرفیت فراهم باشد ما در زمینه ارائه خدمات بانکی به مردم روستایی آمادگی داریم.

وی یادآور شد: در زمینه تسهیلات اشتغال در روستاها هم از صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ و تفاهم‌نامه با اداره کل امور روستایی استانداری خدمات ارائه می‌شود.

مدیر شعب پست بانک ایلام با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده در استان گفت: پست بانک باید براساس برنامه دولت و بانک مرکزی تمامی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه دهد و برخی از دستگاه های بانکداری الکترونیک نظیر آی تی ام و پوز شعبه ای را خریداری کرده و در راستای تسهیل استفاده از خدمات بانکی در روستاها نصب کند.

وی یادآور شد: در این راستا پست بانک ایلام علاوه بر خودپردازهای شهری با نصب ۴۶ دستگاه خودپرداز در مناطق روستایی استان و کم برخوردار در توزیع عادلانه خدمات دولت و بانکداری الکترونیک به تمامی اقشار جامعه نقش بسزایی داشته است.

وی از راه اندازی ۲۰ باجه ارائه خدمات بانکی در سطح روستا های این استان طی سال گذشته و امسال خبر داد و تاکید کرد: هدف اصلی پست بانک خدمت رسانی به مردم و انجام امور خدماتی است.

وی افزود: پست بانک استان ایلام دارای ۹ شعبه و ۸۰ باجه روستایی است که توانسته در دورترین مناطق روستایی استان خدمات بانکداری الکترونیک و بر خط را مانند شعب شهری به قشر مولد و زحمتکش روستایی استان ارائه کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.