تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در ایلام ۲ ماه تمدید شد

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در ایلام ۲ ماه تمدید شد
ایلام - مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از تمدید مهلت تکالیف مالیاتی به مدت ۲ ماه خبر داد.

سعید کریمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کار و مشاغل مختلف، مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) عملکرد سال ۹۸ تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه تمدیده شده است.

وی افزود: بنابراین مودیان مالیاتی می توانند از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس: www.tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی را ارسال و مالیات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام با اشاره به اینکه امکانات فنی و الکترونیکی این اقدام فراهم شده است، از مودیان مالیاتی خواست: از مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب و صرفا از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

کریمی هرگونه معافیت و اعمال مقررات مالیاتی را مشروط به تسلیم به موقع اظهارنامه دانست و گفت: مودیان به منظور استفاده از تسهیلات و معافیت های مالیاتی و جلوگیری از جرایم مربوطه، ارائه اظهار نامه مالیاتی و اطلاعات هویتی و

وی از مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای بدهی و جرایم مالیاتی قابل بخشودگی هستند، خواست از فرصت ایجاد شده بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.