تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

کاروان زیر سایه خورشید در ایلام با شهدا تجدید میثاق کرد

کاروان زیر سایه خورشید در ایلام با شهدا تجدید میثاق کرد
ایلام - خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید روز دوشنبه برای آغاز سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در استان ایلام پس از زیارت مزار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا با این شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با دهه مبارک کرامت، مردم ایلام صبح امروز دوشنبه از کاروان زیرسایه خورشید و خادمین حرم رضوی در محل مزار گمنام شهدای شهر ایلام استقبال کردند.

خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کردند.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام، در حاشیه این مراسم گفت: مردم ولایتمدار استان ایلام، از امروز ۹ تیرماه سال جاری تا میلاد مسعود امام رضا(ع) میزبان قدوم سفیران آستان قدس رضوی و خدام حرم مطهر حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان مقدس رضوی هستند.

عزیز بابایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های سال جاری خدام حرم رضوی به صورت برگزاری دیدارهای اختصاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود و امسال دیدارهای های عمومی، اجتماعات و جشن ها به خاطر رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام یاداور شد: با حضور خدام حرم مطهر رضوی در راستای فرهنگ سازی رعایت همه موارد بهداشتی و آنچه که مسئولان امر در قالب توصیه های بهداشتی، دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در اجتماعات، خودداری از ترددهای غیر ضرور و استفاده از ماسک برای کنترل و مهار کرونا اعلام کرده اند، در بین اقشار مختلف مردم انجام شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مسئولان، دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان، حضور در بیمارستان های سطح استان، تقدیر از تلاش ها و زحمات کادر درمانی استان، حضور در اماکن نظامی و زندان‌ها و بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران از جمله برنامه های سفر خدام حرم مطهر رضوی به استان ایلام است.

ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.