تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

سراب پیش روی ترامپ ودوستان نابخرد وی * سیدخلیل سجادی اسدآبادی

سراب پیش روی ترامپ ودوستان نابخرد وی    * سیدخلیل سجادی اسدآبادی
نگاه اقتصاد - سیدخلیل سجادی اسدآبادی

اینروزها گستاخی های فردی خود شیفته در آن سوی دنیا نقل محافل رسانه های مختلف دیگر کشورها شده است. یاوه گوییهای انسانی بی منطق و زورگو به نام دونالد ترامپ که هر دم با بهره گیری از ادبیات ناشایست وغیر معقول جایگاه خویش را بیشتر متزلزل میکند. این شخص که خود را عقل کل می‌داند، از همان روزهای آغاز دوره ریاست جمهوری‌اش به دنبال بهانه تراشی و دشمنی علیه ملت و نظام اسلامی ایران بود و با خروج از برجام، این خواسته و تفکر غلط خود را به منسا ظهور رساند. این درحالی است که در طول مدت زمانی که از خروج از برجام می‌گذرد وی هر روز به بهانه‌های واهی و بی ارزش؛ از جمله استفاده از ابزارهای ناجوانمردانه از جمله تحریم اقتصادی کشورمان جز به قصد فشار برتوده مردم نیتی دیگری دنبال نمی کند تا شاید به خیال خام خود به نتیجه دلخواه برسد. با این اوصاف مسئولان دیپلماسی کشورمان با بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری با خویشتن داری در حفظ برجام همواره سعی داشته‌اند که بهانه ای برای نادانی ها و نابخردی های این آدم متوهم فرآهم نکنند و عظمت و بزرگی‌ ملت ایران اسلامی را در قالب دیپلماسی و گفتگو به نمایش بگذارند.

این درحالی است که این موجود خبیث و بی مقدار هر روز یک فریب تازه رو می کند و به دنبال فشارهای مختلف جهت گرفتن امتیاز بیشتر و دستیابی به مذاکرات مورد نظر خود است. اما گویی ترامپ یادش رفته که (شتر در خواب بیند پنبه دانه) و نمی‌داند که ملتی که شهادت را بالاترین افتخار می داند، چگونه تبعات زیر بار نرفتن یک مذاکره ذلت بار را به جان می‌خرد و خود را بازیچه دست یک دیوانه نمی‌ کند.

از طرفی در روزهای اخیر مستقیم و غیرمستقیم بحث جنگ و تهاجم نظامی به ایران از سوی ترامپ و دیگر احمقهای طرفدارش به گوش می رسد که خنده داراست. چگونه این نادان و همکارانش درکاخ سفید دم از تهاجم می‌زنند در حالیکه از توان و قدرت نظامی و در مرحله بالاتر نیروی ایمان و شهادت‌طلبی فرزندان ایران اسلامی آگاهی دارند.

جالب است که ترامپ به قول خودش دستور حمله به نقاطی از کشورمان را می‌دهد اما در میانه این افکار پشیمان می شود و…. البته این روزهای آخر که پهپاد جاسوسی عظیم‌الجثه و فوق پیشزفته آمریکا بر فراز آب‌های ایران اسلامی توسط یک فروند موشک ساقط و تکه‌تکه شد، فهمیدند که توان یک لحظه نبرد در برابر این ملت را ندارند.

این مطلب ناگفته نماند که برخی از کشورهای خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس چگونه عقل خود را به دست یک دیوانه داده‌اند و با اینکه خود را از صاحبان و رهروان دین مبین اسلام و حکومت اسلامی می‌دانند، متاسفانه از روی نا آگاهی و نادانی به دشمنان اسلام خدمت می‌کنند.

این نکته بسیار مهم است که کشورهایی که داعیه دشمنی با ایران اسلامی را دارند، فردی همچون ترامپ را صاحب حق می‌دانند و می‌خواهند ایران اسلامی را در مقابل خود قرار دهند و دشمن جهان معرفی کنند از اینرو همه آنها باید بدانند که اولاً اینگونه تفکرات همانند سرابی پیش‌روی آنهاست و هیچگاه به اهداف شوم خویش دست پیدا نخواهند کرد و دوماً به فرض اینکه ترامپ تصمیم غلط و اشتباهی بگیرد، یقیناً نه تنها وی بلکه تمام طرفداران، و هواداران و دوستانش از جمله کشورهای منافق و فرصت طلب از جمله اسرائیل بی‌وجود و… اولین سرزمین‌هایی خواهند بود که به واسطه نیروی لایزال الهی، توان نظامی و نیروی ایمان و اراده ملت ایران اسلامی طعم تلخ نابودی و فنا را خواهند چشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.