تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

دهیاری روستای جابر شهرستان بدره در آینه ی خدمت + گزارش تصویری 

دهیاری روستای جابر شهرستان بدره در آینه ی خدمت + گزارش تصویری 
ایلام - نگاه اقتصاد - صفری، دهیار روستای جابر شهرستان بدره به تشریح عملکرد این دهیاری از شهریور ۹۸ تاکنون پرداخت و آن را مثبت ارزیابی کرد.

محمد صفری، دهیار جوان و پرتلاش روستای جابر شهرستان بدره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد با اشاره به شروع فعالیت دهیاری روستا از شهریور ماه ۹٨ تاکنون از انجام عملیات های عمرانی ارزنده از جمله بسترسازی کوچه و خیابان های روستا و ساخت کندرو کنار جاده اصلی سخن به میان آورد و افزود: خرید سطل زباله، جمع آوری فضولات از سطح روستا و لایروبی کانال اصلی و جداول سطح روستا از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می روند.

دهیار روستای جابر در ادامه به ساخت جدول، جدول کشی داخل روستا به میزان ۵۰۰ متر، نامگذاری کوچه و معابر روستا و پیگیری خرید تابلو و ضدعفونی کل روستا در ایام کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: نشست های هم اندیشی ماهانه با بزرگان و نخبگان روستا جهت حل مشکلات مختلف روستا توسط دهیاری برگزار می شود.

مهندس صفری هزینه ی انجام عملیات های عمرانی در روستا را از محل درآمد دهیاری عنوان کرد و در پایان از مسئولین شهرستان و استان به ویژه بنیاد مسکن درخواست کرد تا توجه بیشتری به این روستا در جهت حل موانع و مشکلات داشته باشند./اسلام انصاری فر

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.