تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۱۹

اسکان فرهنگیان در مدارس تابستان امسال انجام نمی‌شود

اسکان فرهنگیان در مدارس تابستان امسال انجام نمی‌شود
تهران- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اسکان فرهنگیان در مدارس را به هیچ وجه انجام نمی‌دهند.

گودرز کریمی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش در این خصوص افزود: اسکان فرهنگیان در مدارس تابع تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا در تابستان به دلیل حفظ سلامت شهروندان انجام نمی‌شود.

وی افزود: مراکز رفاهی و خانه‌ معلم‌ها با توجه به سیاست گردشگری هتل‌ها در حال حاضر به فرهنگیان در شهرهای مختلف خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش عنوان کرد: ۴۰۰ خانه معلم با ۱۷ هزار تخت خواب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند هتل‌ها در اختیار فرهنگیان قرار گرفته است.

کریمی فر عنوان کرد: اسکان مدارس مانند ایام نوروز تا اطلاع ثانوی و بهبود اوضاع تعطیل است، حتی ظرفیت خانه معلم‌ها که در گذشته نیز ۹۰ درصد بوده امسال به استقبال ۱۰ درصدی فرهنگیان روبه رو شده است.

به گزارش ایرنا، هرساله پیش از سال نو و ایام تابستان برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی انجام می شود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت متفاوت شده است، بسیاری از خانواده‌ها در این شرایط سفر خود را به تعویق انداخته تا امکان همه گیری و اپیدمی شدن بیشتر این ویروس در کشور کاهش یابد.

از این رو آموزش و پرورش در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۸ هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از ۱۲ میلیون نفر در ایام نوروز و تابستان را لغو کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.