تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

استاندار:

۴۰۰ کارمند ایلامی به کرونا مبتلا شدند

۴۰۰ کارمند ایلامی به کرونا مبتلا شدند
ایلام- استاندار ایلام گفت: تاکنون بر اساس آمار بیش از ۴۰۰ نفر از کارمندان ادارات مختلف استان به کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۶۰ نفر آنان پرسنل بهداشتی درمانی هستند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: همچنان در وضعیت قرمز و هشدار قرار داریم و هرگونه گردهمایی، تجمع، سمینار، جشن و گردهمایی در ادارات ممنوع است و همگی ملزم به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: برگزاری جلسات در تمامی دستگاه‌ها دردسر ساز می‌شود و باید با حداقل جمعیت و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شود.

وی یادآور شد: در این شرایط برای حفظ سلامت همه باید مدیران با کمک ابزارهای الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی پیگیر مسایل و مشکلات مردم باشند و از طریق سامانه سامد و هر راه ممکن با کمترین تماس مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، عزم جدی مسوولان استان

استاندار ایلام تاکید کرد: اعزم جدی مسوولان اقتصادی استان تلاش برای احیا، تداوم فعالیت، توسعه ظرفیت و پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است.

سلیمانی‌دشتکی افزود: برای رفع مسایل و مشکلات کارگاه‌های تولیدی بسیار تلاش شده است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل کرونا تعطیل نشوند.

وی یادآور شد: دستگاه قضا نیز ورود کرده است و همگی در تلاشیم تا به هر طریقی که امکان دارد راهکاری برای رفع موانع تولید استان پیدا کنیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: برخی افراد که ادعای سرمایه‌گذاری داشته اما اهلیت ندارد موجب ایجاد مشکلاتی در پیش پای تولید می‌شوند به همین خاطر اهلیت سرمایه گذاران‌باید از همان ابتدا به طور دقیق بررسی شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: واحدهای تولیدی در استان وجود دارد که مجری با توان و مدیریت درست علاوه بر تکمیل ظرفیت به رونق تولید و افزایش اشتغال واحد نیز بدون استفاده از تسهیلات دولتی کمک کرده است.

تملیک طرح توسط بانک‌ها به بیکاری کارگران و استهلاک تجهیزات منجر می‌شود

وی تاکید کرد: بانک‌ها بدانند که تملیک طرح‌ها جز تعطیلی واحد، بیکاری کارگران، استهلاک ماشین‌آلات و باقی ماندن یک طرح رکود زده که کسی حاضر به خرید آن نیست، هیچ سودی برای بانک ندارد.

وی از بانک‌ها خواست: با سعه صدر و دید بهتر مسایل مجریان واحدهای تولیدی را پیگیری کنند.

در این نشست مسایل و مشکلات پنج طرح تولیدی کشاورزی و صنعتی بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات آنها مصوب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.