تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

بازاری که به حال خود رها شده   * عباس خزلی

بازاری که به حال خود رها شده   * عباس خزلی
/

نگاه اقتصاد – بازار افسار گسیخته ای که هر روز بیشتر از روز قبل شاهد عدم نظارت وجولان دلالان بر آن خواهیم بود و چون کسی جلودار آن نیست شاهد لحظه‌ای افزایش قیمتها هستیم گویا ویروس کرونا برای آزار مردم کم‌ است و مسئولین ما هم به کمک آن آمده اند تا با رها سازی بازار مردم را مبتلا به ویروس دیگر بنام گرانی کنند گویا مسئولین ما عمداً بازار را به حال خود گذاشته اند تا مردم فراموش کنند که ویروسی بنام کرونا وجود دارد که خطرناک وکشنده است.

مردم آنچنان گرانی ولجام گسیختگی بازار مشغولشان کرده است که هرگز به فکر سلامتی خود برای مقابله با ویروس کرونا نیستند گویا عمداً خود را به آغوش کرونا انداخته اند که شاید از شر گرانی و فشار اقتصادی رهایی یابند و به دیار باقی سفر کنند.

بازار مکاره ای که قیمت های نجومی آن دیدنی شده است گیلاس ۳۰هزار تومان زردآلود ۲۰هزارتومان انگور ۱۸هزار تومان اینها قیمت برخی میوه ها است که در بازار ایلام عرضه می شود و بسیاری از مردم فقط می‌توانند آنها را نظاره گر باشند چرا که باید برای تهیه دوکیلو میوه باید حداقل حقوق و دستمزد یک روز خود را پرداخت کنند.

درحالی بازار به حال خود رها شده است که چند وقت پیش دادستان با ورود خود و برخی از قضات آرامش را به آن بازگرداند ولی ظاهراً مسئولین ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار از حرکت انقلابی دادستان آزرده خاطر شدند و از ورودشان ممانعت بعمل آوردند و دوباره بحران جدی به بازار بازگشته است.

حضراتی که تمام مایحتاج عمومیتان رایگان و راننده مخصوص به خانه هایتان حمل می کنند مردم به ستوه آمده اند آیا بلایی خانمان‌سوز تر سراغ دارید که برسر شأن فرود آورید؟ آیا نمی توانید آرامش را به بازار بازگردانید یا نمی خواهید؟ تکلیفتان را با این مردم مشخص کنید گناهشان چیست که باید تاوان ناتوانی و ناکارآمدی شما را بپردازند؟ چرا از نجابت و سکوت این مردم سو استفاده می کنید؟

حضرات مگر تا کی می توانید بر این قدرت پوچ اداری باقی بمانید روزی باید تاوان را پس بدهید و این مردم گلویتان را خواهند فشرد./عباس خزلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.