تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

سرهنگ همتی زاد:

۴۲ درصد از تصادفات در جاده های برون شهری ایلام ناشی از سرعت غیرمجاز

۴۲ درصد از تصادفات در جاده های برون شهری ایلام ناشی از سرعت غیرمجاز
ایلام- نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان گفت: سرعت غیرمجاز عامل اصلی ۴۲ درصد از تصادفات رانندگی در جاده‌های برون شهری در تیرماه سال جاری در استان بوده است.

سرهنگ “رضا همتی‌زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس، اظهار داشت: برابر بررسی و تجزیه و تحلیل صورت گرفته پلیس راه استان در بحث تصادفات در تیرماه سال جاری ، اصلی‌ترین پارامتر عملکردی در تصادف‌ها ،سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

وی افزود: سرعت غیرمجاز در معابر برون شهری، قدرت واکنش راننده هنگام مواجهه با خطر را کاهش می‌دهد و راننده نمی‌تواند به موقع از بروز حادثه جلوگیری کند.

سرهنگ همتی‌زاده با اشاره به نصب و استقرار دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان ایلام گفت: تعداد بیش از ۳۰ دستگاه دوربین پایش تصویری به صورت ثابت و سیار در تمامی محورهای مواصلاتی استان به منظور کنترل و مدیریت سرعت خودروها در جاده‌های این استان فعال هستند .

وی گفت: از بتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۱۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی انجام و اعمال شده اند .

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای ،نیازمند همراهی و همکاری مردم و تمامی دستگاه‌های مرتبط است و پلیس برای پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی ، نیازمند بیش از پیش این همکاری و تعامل است.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.