تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۴

معاون استاندار ایلام:

۹۵درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد

۹۵درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد
ایلام - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: ۹۵ درصد درخواست‌های تسهیلات ازدواج جوانان این استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست کارگروه ساماندهی امور جوانان و خانواده استان ایلام با قدردانی از همراهی بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان افزود: با همکاری بانک‌ها بیشتر درخواست ازدواج جوانان استان پرداخت شده و بخش باقیمانده نیز در دست اقدام است.

وی پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان را در امر تسهیل و فراهم شدن امکان شروع زندگی مشترک برای جوانان تاثیرگذار برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با تاکید بر تداوم فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف گفت: این سازمان‌ها می‌توانند در کاهش بسیاری از آسیب‌ها اثرگذار باشند.

بسطامی بر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان با تداوم فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین توسعه ورزش در حوزه زنان و جوانان شهری و روستایی استان تاکید کرد و گفت: باید امکانات لازم برای توسعه ورزش در حوزه شهری و روستایی و زنان فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با اشاره به ضرورت آموزش پیش از ازدواج جوانان استان، یادآور شد: آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج در آگاهی‌بخشی ازدواج جوانان و تداوم زندگی مشترک آنان تاثیرگذار است.

بسطامی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از دلایل طلاق و اختلاف زوجین عدم آگاهی آنان از مسایل مختلف است که نیاز آموزش را دو چندان می‌کند.

وی تاکید کرد: بهره گرفتن از سنت‌های قدیمی نظیر نفوذ اجتماعی افراد و بزرگان در راستای حل مشکلات جوانان می‌تواند راهگشا باشد.

وی از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز خواست با توجه به اینکه بخش عظیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و با محدودیت‌هایی در زمینه اشتغال مواجه‌اند برای رفع مسائل آنان با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدام کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.