تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۳

فعالیت ۱۰۰ گروه مجازی آموزش قرآن در ایلام

فعالیت ۱۰۰ گروه مجازی آموزش قرآن در ایلام
ایلام - رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۱۰۰ گروه مجازی آموزش قرآن در حوزه های مختلف در مناطق مختلف استان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

اکبر حق نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع کرونا و لغو آموزشهای حضوری قرآن کریم، این آموزش ها از طریق تشکیل گروه های مجازی توسط مربیان قرآن ادامه یافته است.

وی ادامه داد: در این زمینه مربیان قرآنی در سراسر استان با تشکیل گروه های مجازی و عضویت علاقه مندان و مخاطبان، آموزش های قران کریم را در زمینه های مختلف روخوانی، روانخوانی، ترتیل، مفاهیم و حفظ را به اعضای این گروه ها ارایه می کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مسابقات قرآنی مختلف نیز توسط مربیان قرآنی در این گروه ها برگزار و برگزیدگان نیز معرفی می شوند.

رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام همچنین از برنامه ریزی این مرکز برای تشکیل کانال مجازی فعالیت‌های قرآنی در استان خبر داد و گفت: از طریق این کانال تمامی فعالیت ها و آموزش های قرآنی به علاقه مندان ارایه خواهد شد.

وی هدف از این اقدام ها را تداوم آموزش های قرانی و جلوگیری از ایجاد وقفه در ارایه آموزش های قرانی عنوان و ابراز امیدواری کرد: با این شیوه شمار بیشتری از مردم به سمت این آموزشها و فعالیت ها روی بیاورند.

حق نظری همچنین به طرح ملی قرانی ۱۴۵۴ اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح چهار برنامه قرانی با حضور حافظان و قاریان برجسته استان از سیمای ایلام پخش و با موضوع مطرح شده مسابقه برای عموم مردم استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.