تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

مدیرکل تبلیغات ایلام:

توجه به سلامت مردم اولویت برنامه‌های ماه محرم است

توجه به سلامت مردم اولویت برنامه‌های ماه محرم است
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: نخستین و مهمترین مساله در برگزاری آیین‌های دینی به ویژه ماه محرم توجه به سلامت مردم به عنوان خط قرمز در این زمینه است.

حجت‌الاسلام محمد فتاحی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی برنامه‌های محرم ایلام افزود: چنانچه سلامت مردم به مخاطره بیافتد از نظر شرعی و قانونی جایز نیست.

وی ادامه داد: انجام مناسک معنوی و عزاداری امام حسین(ع) مطالبه بحق عموم مردم بوده که بعنوان بخشی از زندگی مردم تعطیلی ندارد.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، مناسک و مراسمات ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی دراستان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: در این زمینه جلسات توجیهی باهیات‌های مذهبی، مداحان و ائمه جماعات برگزار خواهد شد و در صورت تخلف با عوامل آن برخوردقانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم انجام خواهد شد، از رسانه‌ها خواست: در خصوص آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه که با حضور مسوولان دستگاه‌ها و ادارات مختلف برگزار شد اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات ماه محرم با رعایت ضوابط بهداشتی مطرح کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.