تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

پنجعلی:

گل‌محمدی توانایی فنی مربیان ایرانی را به همه ثابت کرد

گل‌محمدی توانایی فنی مربیان ایرانی را به همه ثابت کرد
تهران- کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با قهرمانی مقتدرانه ای که همراه با پرسپولیس بدست آورد توانایی بالای مربیان ایرانی را به همه ثابت کرد.

محمد پنجعلی روز جمعه در گفت و گو با ما در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: زمانی که یحیی گل‌محمدی هدایت تیم را برعهده گرفت ریسک بزرگی کرد و او خیلی باهوش در راس تیم عمل کرد و توانست در نهایت با استفاده از کادرفنی خوب خود تیم را به قهرمانی برساند.

وی ادامه داد: زمانی که یحیی به پرسپولیس آمد شرایط برای قهرمانی آسان نبود اما با قدرت بالای کادرفنی این تیم قهرمان شد و باید به همه تبریک بگویم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با کادرفنی ایرانی بسیار لذت بخش است و من به کار مربیان ایرانی ایمان دارم. متاسفانه ما هیچگاه به کادرفنی ایرانی اعتماد نکردیم و به آنها فرصت ندادیم. خوشبختانه این بار یحیی گل محمدی با قدرت، توانایی مربیان ایرانی را نشان داد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس شاید هیچ وقت به اندازه این فصل تاریخ ساز و قدرتمند قهرمان نشده بود. خوشبختانه پرسپولیس در زمین قدرت خود را نشان داد و به حواشی که برخی در بیرون از زمین درست می کردند توجه نکرد. در این قهرمانی مدیریت هم نقش زیادی داشت و توانست آرامش تیم را حفظ کند.

پنجعلی اظهار داشت: از طرف همه پیشکسوتان از بازیکنان و کادرفنی تشکر می کنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد. باید از هواداران به خاطر اینکه منطقی از تیم خود حمایت کردند تشکر ویژه کنم و آنها کمک بزرگی به پرسپولیس می کنند.

وی تاکید کرد: خوشحالم هواداران پرسپولیس به فرهنگ حمایت از مربیان خود رسیدند و از هر کسی که سرمربی تیم می شود حمایت می کنند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من این تیم اگر حمایت شود به راحتی سال آینده هم قهرمان می شود. در حال حاضر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس هماهنگ نیست و این موضوع به تیم کمک زیادی کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر بدست آورد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در صدر است و تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور نیز با ۴۵ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم باید روز شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی برود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.