تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

فرمانده سپاه ایلام:

۴۰ میلیارد ریال برای مسکن محرومان دهلران هزینه شد

۴۰ میلیارد ریال برای مسکن محرومان دهلران هزینه شد
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای احداث واحدهای مسکن محرومان در شهرستان مرزی دهلران هزینه شد.

سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از این پروژه ها در دهلران افزود: با این اعتبار ساخت ۲۴ واحد مسکن محرومان در بخش های مرکزی، موسیان، دشت عباس، زرین آباد و سراب میمه تکمیل و تحویل محرومان شد که بصورت نمادین امروز در روستاهای ثاراله،چم هندی و فرخ آباد شاهد بهره برداری از آنها بودیم.

وی از تفاهم ۶۰۱ واحد مسکن محرومان در استان با کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: در فاز اول ۴۰۹ واحد بهره برداری شد که سهم دهلران از این تعداد ۵۴ واحد مسکونی محرومان بود که به همت سپاه و کمیته امداد برای محرومان در شهرستان ساخته و تحویل آنها شد و برای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه ایلام افزود: در فاز دوم نیز ۱۹۲ واحد بهره برداری شد که سهم دهلران ۲۴ واحد بود که امروز شاهد بهره برداری از آنها هستیم.

سردار شاکرمی افزود: تا کنون ساخت ۷۸ واحد مسکن محرومان به همت سپاه و کمیته امداد در دهلران تکمیل و تحویل محرومان شده است.

وی به نقش مردم در امنیت پایدار اشاره و تاکید کرد: استکبار و سرویس های اطلاعاتی بدنبال نا امنی در مرزها و ضدانقلاب بدنبال بهره برداری از مسایل قومی است که مردم باید با هوشیاری به نقش خود در امنیت پایدار عمل کنند چرا که استراتژی دفاعی ما مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم در عرصه های مختلف در دفاع از نظام و ارزشها حضور دارند، یادآور شد: امروز ما هم در کنار آنها هستیم در محرومیت زدایی و کمک به محرومان کمر همت بسته ایم.

امام جمعه دهلران نیز در این آیین گفت: سپاه با کارهای جهادی خدمات خوبی در روستاها انجام داده است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به امنیت و نقش مردم هم اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مردم دشت عباس خودشان در امنیت پیش قدم باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.