تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

‍ دیدار دکتر بسطامی، نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالح‌آباد

‍ دیدار دکتر بسطامی، نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالح‌آباد
/

ایلام – نگاه اقتصاد – در جلسه ای که با حضور بسطامی، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی در شهرداری صالح آباد برگزار شد، بر اجرای طرح های اشتغالزایی در منطقه مرزی صالح آباد با حمایت نمایندگان محترم مجلس تاکید شد.

بسطامی در ادامه نسبت پیگیری مسائل و مشکلات بخش صالح آباد قول مساعد داد و خاطرنشان‌کرد که در این راستا از هیچ کوششی جهت احقاق حقوق مردم دریغ نخواهد ورزید.

ایشان‌ به برخی خواسته ها و پیگیری آنها از جمله اجرای طرح گردشگری غار زینگان، اعتبارات شهر صالح آباد، ساماندهی آرامستان و اجرای طرح های کلان اشتغالزایی با محور صادرات اشاره کرد.

در ادامه جلسه، صفری؛ رئیس شورای اسلامی صالح آباد ضمن اشاره به این که پراکنش اجرای طرح ها در استان و اجرای عدالت در طرح های کلان اشتغالزایی مورد تاکید نماینده استان هست، از تلاش های جهاد گونه بسطامی در رایزنی با وزارتخانه ها و سازمان های مرکز تقدیر کرد و گفت: قول مساعد برای توسعه اشتغالزایی اخذ شده و می توان به پیگیری سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت شستا و هلدینگ های اقتصادی وابسته به شرکت های دولتی امیدوار بود که البته سهم مردم صالح آباد به تناسب استان نیز در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.