تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

مشارکت فراگیر مردم دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات است

مشارکت فراگیر مردم دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات است
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردمی به صورت فراگیر همواره در دستور کار این شورا قرار داشته است، گفت: لحظه‌شناسی و مردمی بودن شورای هماهنگی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد انقلابی است.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور روز یکشنبه به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس این نهاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با فرمان حضرت امام راحل تاسیس شد که نقش مهمی در راستای تبلیغ و ترویج برنامه‌ها و فعالیت‌های انقلاب اسلامی و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی و نهادهای مختلف داشته است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی ما انقلابی مردمی است و تاز مانی که مردم در صحنه هستند و از نظام و انقلاب اسلامی پشیتبانی می‌کنند این انقلاب زنده و پویا به راه خود ادامه خواهد داد.

وی فلسفه وجودی شورا را مبتنی بر هماهنگی نهادهای تبلیغی، ارتباطی، رسانه‌ای، انتشاراتی و فرهنگی دانست و گفت: مشارکت مردمی به صورت فراگیر همواره در دستور کار این شورا قرار داشته و مردم از اقشار مختلف در صحنه‌های دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و نیز محکوم کردن توطئه دشمنان حضوری گسترده داشته‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نقش شورای هماهنگی را در ایجاد همدلی، وحدت، نشاط و امیدآفرینی و تحکیم پایه نظام و انقلاب اسلامی حائز اهمیت برشمرد و افزود: این شورا وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیست و نخواهد بود، لحظه‌شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و انقلابی از دیگر شاخص‌های این شوراست.

چراغی‌پور با بیان اینکه مردمی بودن شورای هماهنگی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد انقلابی است، یادآور شد: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محوریت مردم برگزار می‌شود، حرکت موثر و انقلابی و حمایت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، عمل بر اساس شناخت به موقع و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی از جمله موضوعات و اهدافی است که در این شورا دنبال می‌شود.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: استان ایلام از استان‌های پیشرو در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح کشور است و این برنامه‌ها همواره در ۳۵ نقطه از استان که از مراکز پرجمعیت به شمار می‌روند با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.