تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶

مرحله اول نهضت تعاون و احسان در ایلام آغاز شد

مرحله اول نهضت تعاون و احسان در ایلام آغاز شد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اولین مرحله از نهضت‌ تعاون و احسان با توزیع هشت هزار بسته معیشتی در این استان آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته های معیشتی رزمایش نهضت تعاون و احسان اظهار داشت: این رزمایش همچون پویش های گذشته مسجد و محله محور است.

وی افزود: در این مرحله نیز بسته های معیشتی توسط هیات امنای مساجد، طلاب، روحانیون و بسیج محلات و مساجد بین خانواده های نیازمند یا دارندگان مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این خانواده ها از قبل توسط پایگاه های بسیج و هیات امنای مساجد در محلات مختلف شناسایی شده اند و با حفظ شان و کرامت انسانی به آنها تقدیم می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز گفت: در مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی با عنوان نهضت تعاون و احسان این تعداد بسته معیشتی در گام نخست بین جامعه هدف توزیع می شود.

سردار جمال شاکرمی یادآور شد: به مناسبت عید غدیرخم در گام اول این نهضت هشت هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده های از قبل مشخص شده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است، افزود: فازهای بعدی این رزمایش در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر خواهد بود و با توجه به بازگشایی مدارس توزیع نوشت افزار و البسه مدارس نیز به دانش آموزان جامعه هدف هدیه می شود.

سردار شاکرمی ابراز امیدواری کرد: در مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی همچون دور قبل دستگاه های اجرایی، نهادها و بنیادها، مردم نوع دوست و خیرین برای تامین بسته های معیشتی ورود کنند.

وی یادآور شد: در مرحله اول رزمایش در مجموع ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال (۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) بین اقشار نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی اضافه کرد: در مرحله قبل به همت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، دستگاه های اجرایی و نظامی، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیادهای زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اقشار مختلف مردم و خیرین این تعداد بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.