تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

سرپرست روابط عمومی سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

جسد «سها رضانژاد» دختر کوهنورد پیدا شد

جسد «سها رضانژاد» دختر کوهنورد پیدا شد
تهران - سرپرست روابط‌ عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پیکر بی‌جان «سها رضانژاد» دختر کوهنورد کرجی در منطقه غربی و صعب‌العبور جهان‌نما در شهرستان کردکوی پیدا شد.

«محمد خادم‌الشیخ» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: نیروهای امدادی به همراه نیروهای انتظامی در حال اعزام به منطقه هستند تا پیکر به قسمت پایین منتقل شود.

وی ادامه داد: اکنون خانواده «سها رضانژاد» در شهرستان کردکوی مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونی، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

سرپرست روابط‌ عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال اضافه کرد: احراز هویت قطعی و علت مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا، پیش از این مسوولان محلی گفته بودند یک گروه کوهنورد که «سها رضانژاد» اهل کرج هم عضو آن بود؛ با وجود ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و جنگلی کردکوی بخاطر محدودیت‌های کرونا در منطقه حضور یافتند که متعاقب آن برای آنها حادثه رخ داد.

شهرستان کردکوی در ۳۰ کیلومتری غرب گرگان واقع و ارتفاعات سردسیر جنگلی آن علاوه بر چشم اندازهای زیبا به دریای خزر هم مشرف است که برای گردشگران جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.