تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۴

فعالیت ۲۰ گروه بسیج دانشجویی ایلام در مبارزه با کرونا

فعالیت ۲۰ گروه بسیج دانشجویی ایلام در مبارزه با کرونا
ایلام - مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: ۲۰ گروه جهادی در مرکز استان و شهرستان ها در زمینه گندزدایی از معابر عمومی، تولید دستکش، ماسک و تهیه محلول ضدعفونی کننده فعالیت می کنند و تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، عارف شربی روز جمعه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت نقش آفرینی در این عرصه، گروه های جهادی و هسته های تخصصی بسیج دانشجویی در همان روزهای اول اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در سطح ناحیه دانشجویی استان کرد.

وی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی با تهیه بروشورهای مختلف، ساخت کلیپ و موشن گرافی توسط هسته های علمی و نشر در فضای مجازی اقدام به آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در مواجهه با این ویروس کردند.

شربی با اشاره به فعالیت گروه جهادی دانشجویی یادآور شد: با بحرانی تر شدن شرایط و لزوم نقش آفرینی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در اقدامی به موقع و فراخوان بسیجیان این دانشگاه جهت همکاری با کادر درمان استان وارد عمل شد و اسامی افراد داوطلب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: همچنین با فراخوان ۲۰ گروه جهادی در مرکز استان و شهرستان ها در زمینه گندزدایی از معابر عمومی، تولید دستکش، ماسک و تهیه محلول ضدعفونی و توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی اقدامات قابل توجهی انجام شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس نیز ادامه خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.