تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

توضیح استاندار ایلام در خصوص تغییر معاون اقتصادی

توضیح استاندار ایلام در خصوص تغییر معاون اقتصادی
ایلام - استاندار ایلام در خصوص تغییر و تحولات در حوزه معاونت اقتصادی استانداری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با تشریح نحوه جابجایی معاون اقتصادی خود گفت: دو سه ماه پیش در انتقاد به برخی آمارها در حوزه اقتصادی استان از معاون اقتصادی پاسخگویی به این موضوع و بررسی آنرا خواستار شدیم که واکنش معاون به این مطالبه مهم عدم رغبت و وجود انگیزه برای ادامه کار و استعفا بود که البته در آن مقطع مورد پذیرش قرار نگرفت.

وی اظهار داشت: به دنبال ابتلای معاون اقتصادی به بیماری کرونا، از آنجاییکه بنا به نظر کادر درمان ایشان می بایست ۱۵ روز در قرنطینه به سر می بردند، نمی توانستیم با وجود اهمیت این معاونت آنرا بی سرپرست رها کنیم.

وی افزود: اینجا بود که با توجه اهمیت معاونت اقتصادی و نقش آن در تحقق برنامه های اقتصادی استان در سال جهش تولید و همچنین گرانی و تنش موجود در بازار تصمیم گرفتیم جهانگیر رستم زاد را به عنوان پیگیر کننده امور اقتصادی مامور کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: حتی در ابلاغ به آقای رستم زاد به این نکته تاکید داشتیم که تا زمان بازگشت سلامت معاون اقتصادی، امور مربوط به ایشان را پیگیری کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه بیان داشت: با وجود اینکه بارها پیگیر وضعیت درمان معاون اقتصادی بودیم اما ایشان هرگز پاسخگوی تلفن ها و پیام های استاندار نبودند تاجاییکه مجبور شدیم موضوع سلامت ایشان را از طریق اعضای خانواده وی و ماموریت به معاون توسعه انسانی جویا شویم.

وی اضافه کرد: در ادامه و پس از پایان دوره درمان ، ایشان با ارسال نامه ای استعفای خود را به دلیل عدم انگیزه و تمایل برای ادامه کار اعلام کردند ولی این استعفا مورد پذیرش قرار نگرفت و موضوع از طریق معاون توسعه به ایشان اعلام شد.

وی یادآور شد: این درحالی بود که ۱۳ روز قبل از بیماری وی استعفایش را در پاکتی دربسته تقدیم کرده بود اما بدلیل احتمال تمایل به ادامه کار پس از بهبودی، با تاخیر استعفای ایشان را پذیرفتم.

وی با اعلام اینکه معاون سابق اقتصادی استاندار ایلام تمایلی برای ادامه کار نداشت، گفت: با این وجود اصرار داشتیم وی همچنان تا پایان دوره به ماموریت خود ادامه دهند اما اصرار ایشان بر عدم همکاری و قطع استمرار مسئولیت بود.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت معاونت اقتصادی و چرایی انتصاب مدیرکل حوزه استاندار به این جایگاه خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه از مجموعه استانداری کسی برای انتصاب به معاونت وجود نداشت و از سویی نیز قبلا آقای رستم زاد در مصاحبه برای تصاحب این جایگاه شرکت کرده و با توجه به رشته مرتبط ایشان با حوزه صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز و سایر صنایع پایین دستی مرتبط ، وی را بعنوان سرپرست انتخاب کردیم .

سلیمانی دشتکی ادامه داد: البته اگر می خواستیم از بیرون گزینه ای برای این معاونت تعیین کنیم با توجه به حساسیت های طایفه ای و ایلی موجود و از سویی امکان عدم حصول نتیجه مطلوب و تفاهم ، انتخاب آقای رستم زاد به این جایگاه با توجه شناخت ایشان به این حوزه بهترین کاری بود که صورت گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.