تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

اظهارات اخیر فتاح درخصوص املاک بنیاد مستعضفان منطقی است

اظهارات اخیر فتاح درخصوص املاک بنیاد مستعضفان منطقی است
اختصاصی گروه رسانه ای ندای زاگرس/سیدخلیل سجادی:

اخیراً پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به املاک و مستغلاتی که با عناوین مختلف در اختیار برخی شخصیت های سیاسی و یا ارگانهای دولتی، نظامی و… می باشد اظهار نظر کرد و خواستار تعیین تکلیف و واگذاری آنها به بنیاد مستضعفان شد.

این درحالی است، که باتوجه به مسئولیت و مأموریت خطیر ایشان در این بنیاد در راستای صیانت از اموال عمومی و بیت المال وحرکت در مسیر عدالت خواهی جامعه این موضوع یک امر بدیهی و کاملاً منطقی است که از سوی ایشان مطرح گردیده است و می توان گفت درکنار تغییرات مهم و اساسی در رأس هرم قوه قضائیه و اتفاقات ارزشمند و قابل تأملی که از سوی این قوه برای مبارزه با فساد و احیای عدالت بعمل آمده که از آن جمله میتوان برخورد با ذی نفوذترین افرادی همچون طبری و… اشاره کرد.

تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حرکت قطار ظلم ستیزی و مبارزه با فساد اینروزها سرعت بیشتری به خود گرفته است و می توان انتظار داشت آینده ای به مراتب روشن تر و قابل قبول تر پیش رو است، از طرفی در بدبینانه ترین حالت اظهارات جناب آقای فتاح را نیز در این مسیر میشود تفسیر کرد.

این در حالی است، که برخی افراد و جریانهای خاص که صبغه و رزومه سیاسی آنها در سم پاشی و سیاه کاری کاملاً روشن است اینگونه مباحث را تبلیغ انتخاباتی و تظاهرگرایی عنوان نموده اند که از واقعیت بدور است.

لذا می طلبد ضمن پرهیز از تخریب و عنوان نمودند برخی مطالب ناصواب، اینگونه مدیران را تشویق و مورد حمایت همه جانبه قرارداد، تا بزودی شاهد توزیع هر چه بیشتر عدالت در جامعه و مبارزه جدی با فساد ورانت خواری باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.