تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

افزایش ۱۳ برابری مرسولات اینترنتی ایلام در سایه کرونا

افزایش ۱۳ برابری مرسولات اینترنتی ایلام در سایه کرونا
ایلام - مدیرکل پست ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا، مرسولات پست اینترنتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ برابر افزایش یافته است.

هدایت فیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی، خریدهای اینترنتی و همچنین عدم حضور مردم در مراکز شهر و بازار، خرید و کسب‌ و کارهای اینترنتی در تمامی زمینه‌ها افزایش یافته است.

وی از رشد ۲۲ برابری حجم ترافیک مرسولات پستی به استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: به طور میانگین روزانه حدود هفت هزار مرسولات پستی وارد استان و پنج هزار مرسوله نیز از ایلام به دیگر استان‌ها صادر می‌شود.

فیلی از گسترش خدمات پستی با ایجاد فروشگاه اینترنتی در پست ایلام خبر داد و یادآور شد: براساس تفاهم نامه‌های همکاری مشترک بین اداره کل پست استان ایلام و فروشگاه‌های اینترنتی در سطح استان انواع خدمات پستی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست صورت می‌گیرد.

مدیرکل پست ایلام تاکید کرد: این تفاهم نامه‌ها که با هدف تسهیل در امر خرید و فروش اینترنتی عموم مردم از طریق سامانه الکترونیکی شرکت ملی پست و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کمک به سلامت مردم در دوران شیوع کرونا منعقد شده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات نوین پستی در سریع‌ترین زمان ممکن از جمله اهداف پست در فناوری نوین است که این مهم در قالب صندوق شخصی هوشمند، خریدهای اینترنتی، کارت پستال، تمبر شخصی و سفارشی انجام می‌شود.

فیلی ادامه داد: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابی های عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استان های کشور در چهارماهه نخست سال جاری را به خود اختصاص دهد.

وی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد: اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.