تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

دیدار صمیمانه مسئولان بسیج رسانه با گروه رسانه ای ندای زاگرس

رسانه ها حامی و پشتیبان همیشه انقلاب و نظام هستند

رسانه ها حامی و پشتیبان همیشه انقلاب و نظام هستند
مقدمه:

نقش بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ی جهاد و سازندگی بر کسی پوشیده نیست و در این راه باید به نقش رسانه و تعامل آن با سپاه اشاره کرد که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

طبق سخنان هوشمندانه ی مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویتی که از سرچشمه ی جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عارفان و قدوه ی صالحان پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست نقش تعیین‌کننده‌ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.

سپاه از آغاز انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس و در تمامی سختی ها، زلزله، سیل، طوفان، فقر و محرومیت و اکنون هم در بحث ویروس منحوس کرونا همواره نقش پر رنگ خود را به خوبی نمایان کرده است.

شاید اگر سپاه پاسداران در خیلی از بزنگاههای سخت نبود، معلوم نبود اوضاع کشور چگونه بود، سپاه که نهادی برخاسته از مردم انقلابی است، همانند یک برادر مؤمن، صبور و آرام در کنار هموطنان خود ایستاده و در گوشه گوشه کشور اسلامی مان مشغول خدمت رسانی به ملت مسلمان ایران است.

در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و تعامل بیش از پیش سپاه و رسانه، رییس سازمان بسیج رسانه استان به همراه مدیر روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) و مسئول فضای مجازی سپاه استان با حضور در دفتر مرکزی هفته نامه سراسری ندای زاگرس از گروه رسانه ای ندای زاگرس تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

مجتبی عبدالهی، مدیر روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این دیدار با بیان این که رسانه ها در جامعه امروز نقش بی بدیلی را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: ما در عصری زندگی می کنیم که عصر ارتباطات نامگذاری شده و لازمه ی حضور فعال و تأثیرگذار برای آموزش، ترویج دین و تبلیغ معارف اسلامی در فضای مجازی، تمرکز در تصمیم گیری، جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان، هماهنگی میان دستگاه ها، پرهیز از موازی کاری و تعارض، بهره مندی از سواد رسانه ای، استفاده از فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری همچون وسایل ارتباط جمعی نوین، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و استفاده از هنر ارتباطات گرافیکی است.

ایشان به سخنی گهربار از امام راحل اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) تبلیغات را در رأس امور دانسته و تصریح فرموده که امروز جهان روی تبلیغات می چرخد.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، فضای مجازی را یکی از سنگرهای مهم نظام عنوان کرد و افزود: استفاده از فضای مجازی به گفتمانی در جامعه به ویژه محافل علمی و فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ دینی و دینداری و مقابله با جنگ نرم تبدیل شده است.

در ادامه این دیدار صمیمانه، محمد علی نظری، رییس سازمان بسیج رسانه استان از رسانه ها به عنوان حامی و پشتیبان همیشه انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: تلاش خبرنگاران در تمامی زمینه ها قابل قدردانی است و تمام سعی و کوشش ما بر این بود تا برنامه و مراسمی برای تقدیر از این عزیزان تلاشگر ترتیب دهیم اما متاسفانه ویروس کرونا باعث شد تا تقدیر از اصحاب رسانه به نحو دیگری برگزار شود.

ایشان یادآور شد: گروه خبری ندای زاگرس متشکل از خبرنگاران فرهیخته و انقلابی می باشد و به عنوان یک مجموعه فرهنگی نقش مهمی در بین اصحاب رسانه بر عهده دارند./سیدداودسجادی اسدآبادی

 

 گروه رسانه ای ندای زاگرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.