تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

استاندار تهران:

تمدید دورکاری و لغو طرح ترافیک به شیوع کرونا بستگی دارد

تمدید دورکاری و لغو طرح ترافیک به شیوع کرونا بستگی دارد
تهران- استاندار تهران احتمال تمدید مجدد لغو طرح ترافیک و دورکاری پس از مردادماه را وابسته به روند گسترش ویروس کرونا ارزیابی کرد.

«انوشیروان محسنی بندپی» روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: استان تهران همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و مردم باید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

استاندار تهران، احتمال تمدید مجدد لغو طرح ترافیک و دورکاری پس از مردادماه را وابسته به روند گسترش ویروس کرونا دانست.

محسنی بندپی اضافه کرد: هنوز تغییر چشمگیری در کاهش تعداد بستری‌شدگان و فوتی‌ها در استان تهران مشاهده نشده‌ است. حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که سه هزار و ۲۰۰ نفر آنان در بخش‌های ویژه به‌سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تا وقتی این شرایط کنترل نشود، باید محدودیت‌هایی چون استفاده از دورکاری، لغو طرح ترافیک و محدودیت استفاده از ظرفیت تالارها ادامه یابد.

استاندار تهران با اشاره به دستورالعمل و پروتکل‌های ویژه ماه محرم، گفت: طبق پروتکل ماه محرم، عزاداری باید در فضای باز باشد. پیاده روی، دسته‌روی و زنجیرزنی و پخت و پز و اطعام به عزاداران هم نباید انجام شود.

محسنی بندپی با توصیه به استفاده از ماسک به افرادی که از پروتکل محرم اطلاعی ندارند، گفت: سازمان بهداشت جهانی می‌گوید تا زمانی که واکسن و دارویی برای مقابله با ویروس کرونا وجود ندارد، اقدامات بهداشتی، رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک می‌تواند مانع ابتلا به ویروس کرونا شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.