تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۸

مدیرعامل در ديدار با اعضاي شوراي پايگاه شهيد جهان آرا عنوان کرد:

دیدگاه های عملیاتی بسیج باید همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد

دیدگاه های عملیاتی بسیج باید همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بسیج به هر کاری ورود کند، موفق خواهد بود، گفت: ديدگاه هاي عملياتي بسيج بايد همسو و همگام با توسعه پالایشگاه گاز ایلام باشد تا در همه زمینه ها پیشرفت حاصل شود.

دکتر ” روح اله نوریان” در دیدار با اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید جهان آرا شرکت پالایش گاز ایلام رویکرد این پایگاه مقاومت را رویکردی فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و افزود: بسیج یک تفکر و فرهنگ است و هر جا نیاز باشد باید حضوری فعال داشته باشد.

وی به حضور بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی و همچنین سیل سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج در زمان جنگ تحمیلی بعنوان پیشقراولان عرصه نبرد خوب درخشیدند و امروزه در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی تلاش می کند تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بسیج در هر جایی ورود کرده توانسته نقشه های دشمنان را در زمینه های مختلف به یاس و ناامیدی تبدیل کند،گفت: بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام با تکیه بر توان داخلی و به منظورعدم وابستگی به خارج، اقدامات قابل توجهی در زمینه های تخصصی پالایشگاه انجام داده اند که خروجی آن حمایت از تولیدات داخلی بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کسی در دل خود برای سرنوشت خود و سرنوشت ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل باشد، او یک بسیجی است، تصریح کرد: بسیج و نخبگان می بایست در عرصه های مختلف علمی پژوهشی، پدافند غیرعامل و غیره حضوری فعال داشته باشند تا این واحد صنعتی بتواند در زمینه های مختلف روز به روز قله های ترقی را طی کند.

در ابتدای این دیدار” سید سعید موسوی” فرمانده پایگاه مقاومت شهید جهان آرا پالایشگاه گاز ایلام گزارشی از اقدامات انجام شده این پایگاه در حوزه های مختلف فرهنگی ،ورزشی و غیره سال گذشته ارائه نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.