تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

عزم دستگاه قضا و پلیس راه برای رفع نقاط پر حادثه در سطح استان

عزم دستگاه قضا و پلیس راه برای رفع نقاط پر حادثه در سطح استان
ایلام - نگاه اقتصاد - دادستان استان گفت: عزم دستگاه قضا و پلیس راه رفع نقاط پر حادثه در جاده های سطح استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،”افشار خسروی زاد” در نشست تعاملی با رئیس پلیس راه استان، اظهار داشت: رفع نقاط پر حادثه و معارضات جاده ای از مطالبات به حق مردمی است و دستگاه قضا و پلیس راه باید بصورت جد در این زمینه پیگیری و تلاش کنند.

وی افزود: از دیگر برنامه های که باید مد نظر پلیس راه انتظامی قرار گیرد برخورد با رانندگان قانون گریز به ویژه رانندگان متخلف حوزه حمل و نقل عمومی است.
سرهنگ” رضا همتی زاده “رئیس پلیس راه استان در ادامه این نشست با بیان اینکه پلیس در راستای تامین امنیت مسافران جاده ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، گفت: پلیس راه در کنار دستگاه قضائی اجازه پایمال شدن حقوق مسافران را نداده و با هرگونه بی انضباطی و تخلف در این حوزه برابر با قانون به شدت برخورد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به وضعیت نقاط پر حادثه خیز جاده ای در سطح استان،بیان داشت: در راستای دفاع از حقوق عامه مردم،وکاهش حوادث جاده ای، موضوع اصلاح و بازنگری نواقص جاده های سطح استان از طریق مسئولان نهادهای ذیربط باید پیگیری شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام،خاطر نشان کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری در برخی از شهرستان ها که دارای فراوانی تخلفات جاده ای بودند را مورد بررسی قرار داد ودر این راستا تعدادی از آنها اعمال قانون کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.