تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

سرپرست معاونت اقتصادی ایلام:

رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها باید جدی گرفته شود

رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها باید جدی گرفته شود
ایلام- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در صف نانوایی های استان تاکید کرد و گفت: مردم و متصدیان نانوایی ها باید این پروتکل ها را جدی بگیرند.

جهانگیر رستم زاد روز دوشنبه در نشست کمیته آرد و نان استان ایلام اظهار داشت: آمارهای دانشگاه علوم پزشکی نشان از خطر گسترده بیماری کرونا در مراکز پر تجمع و شلوغ استان دارد و نانوایی ها یکی از محل تجمع های مردم هستند که باید پروتکل های بهداشتی برای رعایت حفظ سلامت مردم در آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در ابتدای شیوع کرونا رعایت فاصله اجتماعی و عدم دریافت پول نقد و همچنین زدن ماسک و خط کشی صف نانوایی ها به خوبی مورد توجه قرار گرفت اما اکنون مدتی است که باز شاهد تجمع در برخی نانوایی ها هستیم و این علامت زنگ هشداری برای تهدید سلامت مردم است.

وی اضافه کرد: متصدیان نانوایی ها باید همچنان از دریافت پول نقد خودداری کنند زیرا دست به دست شدن پول یکی از عامل های اصلی انتشار کروناست.

رستم زاد گفت: همه نانوایی ها مجهز به دستگاه کارتخوان هستند و دریافت پول نقد همچنان توسط نانوایی ها ممنوع است.

وی خواستار افزایش نظارت و بازرسی مسئولان مرتبط شد و افزود: باید موارد خلاف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا همچنان بررسی و گزارش شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع افراد در برخی از نانوایی ها اداره غله باید ضمن شناسایی این نانوایی ها نسبت به تغییر زمان پخت و افزایش سهمیه آرد آنها برای افزایش ساعات پخت اقدام کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.