تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به ویلموتس و وکلایش پاس گل ندهید

به ویلموتس و وکلایش پاس گل ندهید
تهران- هنوز در دادگاه عالی ورزش، ولو بسیار کم، باید بختی را برگرداندن حکم فدراسیون فوتبال قائل باشیم؛ پس پیش از حکم نهایی با حمله به مسوولان فدراسیون فوتبال به وکلای ویلموتس پاس گل ندهیم.

بعد از صدور حکم فیفا در رابطه با پرونده مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت ۶/۲ میلیون یورو به سرمربی سابق خود، سئول‌نشینان با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از نهادهای مختلف و حقوقدان‌های زبده کشوری، در پی شکایت به دادگاه عالی ورزش برآمدند.

در همین راستا اولین جلسه این کارگروه هم با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و فدراسیون در پی این است تا حدود یک هفته دیگر شکواییه خود را به CAS ارسال کند.

در این بین رسانه‌ها و مردم هم با توجه به مبلغ سنگینی که به احتمال زیاد باید به مارک ویلموتس بابت تنها ۶ بازی پرداخت شود حساس و مکدر شده‌اند و کاملا هم به حق هست و خواهان برخورد با مقصران بسته شدن این قرارداد هستند. این یک درخواست کاملا به حق است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با شکایت فدراسیون فوتبال به دادگاه عالی ورزش این حکم تا رای این مرجع قضایی اعمال نخواهد شد و این یعنی هنوز پرونده باز است.

شانس فدراسیون فوتبال برای برگرداندن این رای کم است اما همچنان شانس و بختی را باید قائل باشیم و این یعنی همچنان امید هست. حالا در این شرایط رسانه‌ها بهتر است چگونه برخورد کنند؟ منطق حکم می‌کند که تا قطعی نشدن رای بهتر است صبر داشته باشیم و حکم ندهیم. یادمان نرود مارک ویلموتس و وکلایش همگی در کارشان خبره هستند و تیم حقوقی فوق‌العاده قدرتمندی پشت این سناتور بلژیکی وجود دارد. آنها با جزییات زیادی اخبار داخل ایران پیرامون این قرارداد را دنبال می‌کنند و به دنبال مدارکی هستند تا در ادامه ارائه دهند. همانطور که پیش از حکم اولیه فیفا نیز این کار را انجام دادند.

پس چه بهتر در این شرایط که همگی مخالف پرداخت شدن چنین پولی به یک سرمربی ناکارآمد و شکست خورده هستیم به آنها پاس گل ندهیم و مدرکی برای آنها و بر علیه خودمان رو نکنیم. می‌توان تا پایان این غائله صبر کرد و سپس در صورت به نتیجه نرسیدن با خیال راحت تا انتهای این ماجرا پیش رفت.

این نقشه راهی است که وزارت ورزش و جوانان هم آن را توصیه کرده و به نظر می‌رسد بهترین راه در این برهه زمانی باشد. باید به مسوولان فدراسیون فوتبال زمان داد تا تلاش خود را برای برگرداندن این رای انجام دهند و سپس در صورت به نتیجه نرسیدن با جدیت و صراحت بیشتری وارد گود شد و با متخلفان برخورد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.